ryggsäck is da shitt!;)

gjorde mig en liten ryggsäck för ett tag sedan men jag gjorde aldrig riktigt klart den för jag hade tänkt från början att ha öljetter för att dra ihop den upptill men igår hade jag så himla tråkigt så jag kom på en annan lösning så att jag kunde sy klart den:) så här är lite bilder:
 
hittade ett par URSNYGGA knappar som jag fått av farmor!:) passade verkligen på den ryggsäcken!:)
 
 
och så provade jag att sy ett innerfoder av mors gamla gardin!;) och så ville jag prova att sy ett litet innerfack och det blev faktiskt ganska bra, inte världens bästa men det duger nog:) och där ser ni hur jag löste det istället för med öljetter, jag tog ett resorband och drog ut det allt jag kunde samtidigt som jag sydde fast det så drar det ihop sig lite:) det blev inte jättesnyggt och det drog inte ihop sig riktigt lika mycket som jag trodde men det får fungera endå:) 
 
 
Och så BARA  för att jag vill posa i mina ursnygga lila favvomjukisar så den bjur jag på:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0