brist på tid...

ursäkta för brist på uppdateringar men jag har inte reeedigt haft tid på sistonde... men jag har funderat lite på vad man skulle kunna göra för olika saker:) så här är en liten lista på olika saker var av några projekt SNART kommer dra igång!:

*jag ska sy om ett par byxor!:) ganska drastiskt... dom är gigantiska, ljusdenim och skriker "tjena 90-tal!!!" de ska färjas svarta och sys in en aning, men de ska fortfadande vara liiite vida, men bara lite, jag fick inspiration av dessa byxor: http://www.odiumclothing.net/index.asp?main=/generated/article3_1634_0_0_0_1.asp&extra=0-0 så de ska bli liknande... det ska helt enkelt sluta skrika 90-tal.. xD och jag ska kunna använda dom utan att känna mig som en hippie!;)
*jag ska sy en väska, som ska va väldigt "caisig"! den ska vara KNALLGRÖN och JÄTTEFLUFFIG!!!
*jag ska göra en ny plånbok, tryckknappen på den förra gick sönder för jag provade att slå fast den utan tyg mellan plasten så plasten sprack efter ett tag..:'(
*jag ska köpa svart tyg och återanvända trycket från några tröjor som är för små för mig och göra kuddar av..:)
*jag ska göra dreads!!!  eller jaa, jag ska prova lite iaf;) men jag har fortfarande lite beslutsångest vad gäller färg.. antingen ska jag ha mörkbrunt(nästan åt svart) , eller så ska jag ha min originalfärg(typ ljuuuuusbrunt..) eller så ska jag ha svarta bara... men det lutar nog åt mörkbrunt..:) nån som har lite smakråd?
*sedan ska jag göra en tavla med kol!:D
jag hade tänkt att hinna med så mycket som möjligt av dethär på mitt lov nu men samtidigt så har jag inte minsta lilla tid till det egentligen.. menmen.. tid e överskattat..  kramkram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0